Welcome to Yob4ever.COM : Perak Football e-Fans Homepage

Search   in  

 Create an AccountHome | Submit News | Your Account | Content | Topics | Links | Downloads | Top 10  

League Menu
  • Leagues

  • Menu
    yob4ever
     Interview
     Link
     Logo
     Wallpaper
     Forum
     Schedule
     Downloads
    Football in Malaysia
     Super League
     Premier League
     Malaysia Cup
    M League
     Standings
     Schedule
     Results
    FA Cup
     Standings
     Schedule
     Results

    Old Articles
    Sunday, November 13
    · Kenapa Amy Mat Piah tak ada dalam Rock Bro
    · Rock Bro - Deleted scence (Studio)
    · Rock Bro - Cik Man & Dio di MHI TV3 pada 9 November 2016
    · Rock Bro - Mamat Khalid & Kuku Besi MHI
    · Pengakhiran kisah Rimba Bara dalam Rock Bro
    · If you hate this man, you hate football
    · Rene Higuita - Scorpion Kick
    · Cikgu Jan - 2011 at KLFA Stadium
    · Penampilan pertama Baichung Buthia
    · YOB4EVER
    Thursday, January 30
    · Review: ATM vs Perak
    · Preview: ATM vs Perak
    · Review: Perak vs Terengganu
    Wednesday, March 13
    · Harga tiket
    Tuesday, February 19
    · Kenyataan Media FAM berhubung isu pergaduhan Selangor vs ATM
    Wednesday, January 23
    · ARGHHHHHH... REFEREE & LINESMAN SEMUA POYOOOO!!!!
    Thursday, January 17
    · Skuad Kebangsaan: Safiq Rahim di Layangkan Kad Merah
    Wednesday, January 16
    · Review: Perak vs Felda United FC
    Friday, January 11
    · Preview: Johor D.T FC vs Perak
    Wednesday, January 09
    · Tahap Pencahayaan Lampu Limpah.

    Older Articles

    Top 10 Links
    · 1: Walkon.com
    · 2: Tokgajah.com
    · 3: HijauKuning.com
    · 4: malaysiafootball
    · 5: Perak F.A. Blog
    · 6: Nusa Mahsuri
    · 7: n9futbol.com
    · 8: Go Futsal
    · 9: SelangorFC
    · 10: kelate.net

    Top 10 Downloads
    · 1: Perak Line up
    · 2: Kipas susah mati
    · 3: Keita Mandjou @ 10
    · 4: Perak FA
    · 5: Perak (Koben)
    · 6: Kapten
    · 7: Abdoulaye Traore
    · 8: Perak (2005)
    · 9: Ipoh Mali (Midi file)
    · 10: Khalid 2006/2007

    Who is Online
    There are currently, 159 guest(s) and 0 member(s) that are online.

    You are Anonymous user. You can register for free by clicking here

      
    Tahniah...
    Posted on Friday, April 23 @ 20:48:30 UTC
    Topic: Comentar Y4E
    Comentar Y4E-ChempianG- Posted on 21 Apr. 2010, 01:12 PM

    Tahniah kepada semua jentera pasukan

    Arena 801 habaq seri 1-1... walaupun seri sanggup gak la tunggu siaran tertunda... bagi aku seri 1-1 adalah 1 kejayaan besaq... tu yang teruja nak tunggu jugak walaupun 1 ketika kapal dan pendayung dah melambai-lambai untuk belayar dan hanya menunggu nakhodanya saja... dan alangkah kepalangnya dalam terkebil-kebil menahan mata ni tetiba gol la plak... hampeh punya Arena 801... hidup2 aku kena kencin... lepaih gol tu terus segaq balik kui...kui...kui...

    dan Alhamdulillah penantian berjaga hingga dinihari tidak sia-sia apabila 3 mata berharga berjaya digenggam sempurna. dan lebih simbiosisnya skuad yang dijinakkan bukan calang-calang pasukan. Setelah gah memeluk erat Piala FA, kita berjaya menunjukkan bahawa kita lebih bernafsu untuk meniti kedudukan lebih baik seterusnya mengejar pasukan Selangor dipuncak liga

    Syabas

    Taktikal koc RA semalam memang menjadi walaupun pada awalnya aku dah mula cuak bila main formasi 3-5-2. Winger memang kena allout kalau main sistem ni. Dalam 1 masa kena membantu barisan depan dan dalam waktu terdekat tu plak kena bantu barisan belakang plak.

    Tugas yang dipikul Khalis dan Azwari memang berat dan mereka berjaya memikul amanah ni. Azwari nampak menonjol skit berbanding Khalis sebab dia banyak digunakan untuk memecah pertahanan lawan.

    Kredit untuk kapten pasukan K Nanthakumar. Dia bukan saja arketik pasukan malah orang tembok besi yang sukar dirobohkan. Dia lebih banyak menghabiskan masa berada dikawasan sendiri dan dia berjaya menghadkan pergerakan Rezal Zamrey dan Idris Karim.

    Umum dah tau kita tidak pernah ketandusan dalam melahirkan pemain-pemain tengah yang hebat. Nama seperti Azizol Abu Hanifah. Membawa ke Ahmad Shahrul Azhar. Disambung kepada Shahrul Nizam Mustafa. Dan kini, lahir seorang lagi bakal bintang dari Ipoh, Nazri Kamal. Permaianan dia bertambah baik. Kawalan bola semakin cantik. Hantaran kemas.

    Kalau dulu kita juga ada nama-nama besar dalam sepakan percuma yang boleh menggegar jaring. Nama seperti Azizul Abu Hanifah, Shamsul Saad, Azrul Amri Burhan, Danial Fadly dan Noor Hazrul. Kini tugas sukar ini mampu pula digalas Safuan Adli dengan 2 gol malam tadi.

    Tak lupa jugak hamburan pujian khas untuk Azmer + Arif + Hafisizuan dibarisan belakang kerana berjaya menenteramkan barisan serangan menggila N9. Walaupun ada 1-2 mistek namun ditebus dengan persembahan yang cemerlang.

    Kecemerlangan pasukan juga disumbang oleh penjaga gol muda Khairul Amri. Nama yang tidak segagah mana namun ketenagannya menjaga benteng terakhir tidak mengecewakan malah tidak sedikit pun menampakkan kegugupan bila berhadapan dengan barisan lebih berpengalaman.

    Walaupun tiada jaringan dari penyerang kembar tak seiras Razali dan Saufi itu tidak bermakna sumbangan mereka berdua hanya dipandang sebelah mata. Begitu juga sumbangan Fauzi Kassim yang menggantikan Saufi pada babak kedua. Razali dan Saufi rasanya perlu banyak masa lagi untuk menemui semula sentuhan ghairah kerana kedua-duanya baru pulih dari kecederaan dan dalam proses ke arah itu.

    Tak tau dah nak tulis apa... apapun jangan terus dibuai mimpi dengan kemenangan malam tadi kerana perjalanan masih jauh. Misi Sabtu ni lagi 3 mata penuh. Untuk vs KL... kalau ada masa aku akan ulas lagi... kalau aku tak sempat... ingat 2 nama ni... Kapten depa yang bertocang, Azidan Sarudin... dia merupakan akitek pasukan KL dan sorang lagi pemain yang tidak beraksi malam tadi vs Kelantan, Yong Kuong Yong. Tak sure pasai pa Razip Ismail tak bagi dia main. Walauapapun, aku suka tengok 2 pemain yang memakai jersi no 8 n 18 ni.

    Sekian

    darimejaseketeriat...

     
    Related Links
    · Comentar yob4ever
    · More about Comentar Y4E
    · News by y4e


    Most read story about Comentar Y4E:
    Azizul Abu Hanifah.


    Article Rating
    Average Score: 0
    Votes: 0

    Please take a second and vote for this article:

    Excellent
    Very Good
    Good
    Regular
    Bad


    Options

     Printer Friendly Printer Friendly


    The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

    No Comments Allowed for Anonymous, please register
    Disclaimer:
    Laman web, forum dan pengurusan Yob4everDOTcom beroperasi secara bebas dan tidak terlibat atau terikat secara langsung atau tidak langsung dengan mana-mana pertubuhan, kelab atau individu. Sebarang maklumbalas, komen atau aduan boleh disalurkan melalui e-mel kepada yob4ever(ad)gmail(dot)com
    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2000~2012 by yob4ever.com
    Best View: 1024 x 768 (Internet Explorer) [Tigepointtige Update 2007-01-07]
    PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
    Page Generation: 0.12 Seconds